mandag 6. april 2009

Hvordan velge fotballsko?

Seriestarten nærmer seg, og jeg har tenkt til å investere i et par nye fotballsko. I vinter har jeg vekslet litt mellom copa mundial grus sko og umbro valor. Copaen er veldig fin til teknisk trening, men ikke noe særlig i kampsituasjon. Umbro skoen var en sko vi fikk av klubben, var litt skeptisk til den i begynnelsen, men den har vist seg som en ganske bra fotballsko. Den er bra både til langpasninger og skudd.


Copa mundial, fotballskoen som gang på gang har blitt kåret til verdens beste fotballsko.








Umbro sx valor, en bra fotballsko, både til trening og kamp. Denne skoen har imponert meg. En bra sko til en forholdsvis billig penge.






Disse to har jeg da byttet på gjennom vinteren, men nå har jeg altså bestemt meg for at jeg trenger en ny type. De fotballskoene jeg vurderer er da pumas V 1.08, samme skoen som både carew og eto. Har hatt en modell av denne skoen før, men de har dessverre blitt for små. En super fotballsko, som klistret seg perfekt til føttene mine. Både touchen og skuddene satt perfekt med disse. En annen fotballsko jeg vurderer er adidas nye adipure modell. Denne har jeg aldri testet selv, men mange av mine kompiser skryter den opp i skyene. Så jeg sliter egentlig litt med å velge nå, skal jeg teste noe nytt? eller skal jeg gå for det gode gamle?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar